05 05 2014

İZMİR ÇIKIŞLI MARMARİS 4* OTEL 4 GÜN 3 GECE HERŞEY DAHİL

1.GÜN: 08:00 KSK ANIT 08:15 BORNOVA METRO 08:30 ŞİRİNYER TANSAŞ, 08:45 HATAY ÜÇYOL YAZIHANELER(KAMİL KOÇ ÖNÜ) 09:00 GAZİEMİR TANSAŞ SİZ DEĞERLİ MİSAFİRLERİMİZİ ALARAK YOLCULUĞUMUZA BAŞLIYORUZ VE YOLDA VERECEĞİMİZ OLAĞAN MOLANIN ARDINDAN MARMARİS ARMUT ALANDA BULUNDAN OTELİMİZE VARIYORUZ OTELE GİRİŞ İŞLEMLERİMİZİN ARDINDAN AKŞAMA KADAR OTEL AKTİVİTELERİNDEN FAYDALANIYORUZ OTELİMİZDE GÜN BOYU ANİMASYON OLUP 0TELİMİZDE HERŞEY DAHİL 23:00 DE SONA ERMEKTEDIR DAHA SONRA DİLEYEN MİSAFIRLERMIZLE MARMARİS BARLAR SOKAĞINA GİDIYORUZ. 2.GUN: TAM GÜN TEKNE TURU OLUP EXTRA TEKNE TURUNA KATILMAK ISTEMEYENLER OTELDEKI AKTİVITELRDEN FAYDALANABİLIRLER. 3.GUN: SABAH KAHVALTISI VE OĞLE YEMEĞININ ARDINDAN MARMARİSIN CENNETI İÇMELERE GİDİYORUZ, MANZARA KAHVESINDE ÇAYLARIMIZI YUDUMLAYIP OTELİMIZE DÖNÜYORUZ. 4.GÜN:  OTELIMIZDEN AYRILMA VAKTI GELIYOR VE SABAH KAHVALTISI OĞLE YEMEĞININ ARDINDAN ISTİKAMETIMIZ GOKOVA VE AKYAKA'YA HAREKET EDEREK BALIK EKMEK KEYFI YAPARAK VE DİĞER ADI SARHOŞ AYILTAN OLAN AZMAK ÇAYINDA GONDOL SEFASI YAPIYORUZ DAHA SONRA SERBEST ZAMANIN ARDINDAN ARACIMIZA BİNIYOR VE ÇİNE'DE KÖFTE MOLASI VERIYORUZ VE OLAĞAN MOLALARIN ARDINDAN İZMİR'E VARIYOR VE BİR BAŞKA ORGANİZASYON DA BULUSMAK UZERE VEDALAŞIYORUZ... Devamı

http://www.izmirgunluktur.com/index.html |  görsel 1

http://www.izmirgunluktur.com İZMİR ÇIKIŞLI GÜNLÜK TURLAR. Devamı

25 01 2014

KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY)

KIMIZ ÇİFTLİĞİ NAZAR KÖY (BONCUK KÖY) |  görsel 1

Sabah güzel bir gün geçirmek için 08.00'da ÜÇKUYULAR'dan 08:30 da KARŞIYAKA ANIT önünden, 09:00 da Bornova Metrodan misafirlerimizi alarak hareket ediyoruz. KEMALPAŞA KIMIZ ÇİFTLİĞİNE varıyoruz ve KAZAK TÜRK' lerinin yaşamını görsel olarak göreceğimiz ve tanıtımını oba çadırında alacağımız; ekstra KÖY KAHVALTISININ (2 Adet Tatar böreği+haşlanmış yumurta+köy peyniri+köy tereyağı+bal+reçel+siyah zeytin+yeşil zeytin+domates+salatalık ve kahvaltı boyunca SINRISIZ ÇAY) saat 14:00 a kadar buradaki aktivitelerden faydalanıyoruz. (Arzu edenler kımız (at) sütün den tadabilir- At ile gezinti yapabilir.) Bacasız bir fabrika olan NAZAR KÖYÜ görmek üzere yolumuza devam ediyoruz. Öğle yemeğimizi burada GÖZLEME+AYRAN+SARMA olarak alıyoruz. BONCUK köy de köylünün kendi evlerinde ürettiği boncukları ve boncukların şekil verildiği fırınlar yerinde görerek ölmeye yüz tutmuş zanaat ustalarıyla söyleşilerimizin ardından sevdiklerimize hediyeler akşam üzere dönüş yolculuğumuz başlıyor; Güzel bir günün sonunda doyulmaz güzellikler yaşayarak İZMİR' e doğru hareket ediyoruz. Bir sonraki organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.   FİYATA DÂHİL OLAN HİZMETLER: Ulaşım - ÖĞLE YEMEĞİ DAHİL- Acente Refakati - Sigorta FİYATA DAHİL OLMAYAN HİZMETLER: Sabah kahvaltısı ve Aktiviteler Devamı

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK ULUDAG KAYAK TURU

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK ULUDAG KAYAK TURU |  görsel 1

HAREKET SAATLERİ VE YERLERİ  : 00.00 Üçyol Kamil Koç Önü - 00.30 Ksk Anıt - 01.00 Bornova Metro         Hareket noktalarından aldığımız misafirlerimizle yolculuğumuza başlıyoruz. Yoldaki olağan molaların ardından sabah saatlerinde Bursa ya varıyoruz. Tophanede Bursa manzarası eşliğinde kahvaltımızı (Soğuk sandwich+çay) aldıktan ve Osmangazi,Orhangazi türbelerini ziyaret ettikten sonra, ikinci durağımız olan Ulucami’ye doğru yola çıkıyoruz. Koza Han ve Kapalı Çarşıda vereceğimiz serbest zamanın ardından, bir sonraki durağımız olan Tofaş Anadolu Arabaları Müzesi’ne gidiyoruz. Buradan Yeşil Türbe ve Yeşil Camii ziyaretimizi gerçekleştirmek için yola çıkıyoruz. Ziyaretimizin ardından Nostaljik Tramvay ile tur atıyoruz ve ardından Karagöz ve Hacivat Müzesini ziyaret ediyoruz. Daha sonrasında Öğle yemeği molamızı vermek için Guinness rekorlar kitabına dünyanın en büyük dönerini yaparak giren Merve Döner e gidiyoruz (Extra) ve daha sonrasında Uludağ yolunda Ulu çınar da çay molası verdikten sonra Uludağ Kayak Merkezine gidiyoruz. Burada ki serbest zamanımızın ardından ( Kayak yapmak isteyen misafirlerimiz için Ekipman ve Kıyafet konusunda yardımcı olunacaktır.) İzmir’e doğru harekete geçiyoruz. Olağan molalardan sonra gece İzmir’e varıyoruz. Bir başka  etkinliğimiz de görüşmek üzere vedalaşıyoruz.   Ücrete dahil hizmetler: * Ulaşım * Seyahat Sigortası * Rehberlik * Kahvaltı * Müze ve ören yeri girişleri * Milli Park giriş ücreti * Tramvay turu Ücrete dahil olmayanlar: * Öğlen yemegi... Devamı

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU

İZMİR ÇIKIŞLI GUNLÜK BOZDAĞ KAYAK TURU |  görsel 1

07:45’de hareketle İzmir’ e 110 km. uzaklıktaki Ödemiş'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde Türkiye'nin en güzel ilk on kasabası arasında yer alan Tire bulunmakta. Ödemiş Şehir merkezinde 30 dk. serbest zamanın ardından Aydınoğulları Beyliği'nin merkezi Birgi' ye hareket ediyoruz. Birgi'de tarihi Çakırağa Konağı Müzesi, İmam-ı Birgivi Türbe ve Külliyesi, Aydınoğlu Mehmet Bey Camii ziyaret edeceğimiz yerler arasında.  Birgi gezisini tamamladıktan sonra Gölcük’e hareket ediyoruz.     Gölcük göl kenarında dolaştıktan ve köy meydanında alışverişimizin ardından öğle yemeğimizi yöre lokantamız da inanılmaz bir sucuk ekmek ve ayran ziyafeti ile alıyoruz. Gölcük'ten ayrılıp doğası ile bizi büyüleyecek Bozdağ köyüne hareket ediyoruz. Köy meydanında serbest zamanımızın ardından yaklasık iki saatlik bir yolculuk için Salihli yolu ile İzmir'e hareket ediyoruz. Yolumuz üzerinde şifası ile ünlü 40 oluk şifa sularımızı içtikten sonra akşam saatlerinde İzmir'de oluyoruz ve sizlerle vedalaşıyoruz. Devamı

EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU

EFES - ŞİRİNCE - MERYEMANA TURU |  görsel 1

Sabah Saat 08:00 ' de hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz molaların ardından  Selçuk'a varıyoruz. Acenta Refakatimiz Eşliğinde Gezeceğimiz yerler: *MERYEM ANA *EFES HARABELERİ *7 UYUYANLAR ÖĞLE YEMEĞİ için SERBEST ZAMAN. Öğlen Yemeğinin ardından *ARTEMİS TAPINAĞI *İSA BEY CAMİİ' sini gezdikten sonra *SAİNT JEAN KİLİSESİ ve en son ŞİRİNCE KÖYÜNÜ ziyaret ederek İZMİR 'e dönüş yolculuğumuz başlıyor. Yolda gerekli molamızı verdikten sonra akşam saatlerinde İZMİR 'e ulaşıyoruz. Bir sonraki organizasyonun da buluşmak ümit ve dileğiyle vedalaşıyoruz. Devamı

25 01 2014

İZMİR KÖRFEZ İÇİ TEKNE TURLARI (Özel Turlar)

İZMİR KÖRFEZ İÇİ TEKNE TURLARI (Özel Turlar) |  görsel 1

İzmir Körfez İçinde ( Göztepe sahil - Kordon - Karşıyaka Sahil - Bostanlı ) Özel TEKNEMİZ İLE TUR YAPIYORUZ.   Doğum günü konseptleri; Nişan Organizasyonları; Evlilik Teklif organizasyonları; Yıldönümü kutlamaları;   TUR FİYATLARI: 25 Kişilik gruplara kadar olan organizasyonlar içindir. Urla, Alman adası güzergahı Kutlama konsepti yemeksiz ........ 1.250,00 TL Urla, Alman adası güzergahı Kutlama konsepti yemekli ............ 1.750,00 TL İzmir körfez turu 11:00 - 15:00 Arası yemeksiz turlar .................. 1.750,00 TL İzmir körfez turu 11:00 - 16:00 Arası yemekli turlar ...................... 2.250,00 TL Devamı

06 05 2013

2013 TUR PROGRAMLRIMIZ SİZLERİN HİZMETİNDE...

2013 TUR PROGRAMLRIMIZ SİZLERİN HİZMETİNDE... |  görsel 1

2013 YILI YAZ TATİL PROGRAMLARIYLA SİZLERLEYİZ. Ayrıntılar www.izmirgunluktur.com adresimizdedir. Devamı

GUNLUK TURLARIMIZDA AYRINTILAR ICIN

GUNLUK TURLARIMIZDA AYRINTILAR ICIN www.izmirgunluktur.com adresimizle sizlerleyiz. BEKLERIZ. Devamı